saya suka dengan AJK nisa' Ampang :)

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera..
segala puji bagi Allah yang mengizinkan saya untuk posting kali ni..
sebelum ni..tulis beberapa patah perkataan..pastu deleted balik..out of idea :D

kali ni nak bercerita tentang sahabat2 saya yang saya sayangi..
kisah pada hari ini =___=

pagi tadi saya on9 facebook sambil melayan twitter..
Allah menggerakkan jari ini untuk KLIK pada KADET REMAJA SEKOLAH SMKTK
dan pada masa itu..saya baru tahu..
waaaaaaaaa!!! :(
hari ni ada kawad rupanya..
dan jam menunjukkan pukul 8.30 pagi..
perrrghhhh..amekaw !
kat dalam otak dah terbayang-bayang muka shuhaila ngan abang azidzul sambil buat muka marah ! :P
ehh..takde lah.saya tahu mereka ni baik hati..
rasa bersalah mula menyelubungi jiwa..
lantas mencapai baju labuh warna pink dan tudung labuh juga berwarna pink..
* sejak bila saya suka warna pink ni..haihhh..virus betul..
sampai sekolah pukul 9 pagi..hehehe..laju jugak saya berjalan :P
tengok budak2 tu berkawad..masa tu teringat zaman persekolahan..
time tu kan..perasaan nak kawad tu setinggi gunung everest dah rasanya..
dah habis kawad tu..budak2 pun rehat la..
tiba2..abg cekodok pun bagi tahu..

AC : hafizah, budak2 kita 70 % tak boleh baca Al-Fatihah dan kalau yang boleh baca pun..tunggang langgang !
SAYA : what the ??

time tu rasa macam nak menangis je..
tapi..depan senior saya..takkan saya nak menangis kot ??
eeeiii..be a strong girl la hafizah..
mula2 rasa macam tak percaya jugak..tapi..
bila bifday girl dah kata benda yang sama gak..
memang aku percaya la de !

balik daripada kawad..memang penat gila bhai..
penat bukan disebabkan kawad * sebab saya dah habis sekolah..then kenapa perlu kawad kalau tak disuruh?* tapi disebabkan memikirkan apa aku nak buat dengan junior aku ni ??
waaaaa!! memang sedih gila la de.

dan apabila Allah dah tetapkan..adanya brainstorming nisa' hari tu..
pada pukul 12.30 tengah hari tu * tapi saya datang pukul 12.45 tengah hari sebab driver saya datang pukul 12.40 tengah hari *
berjumpa dengan kak ziah..kak nadh..huda..dania..dan AJK nisa' ampang yang lain..
serius..masalah tu macam dah hilang..

manisnya ukhwah kerana Allah kan ??
sebab tu..walaupun jarang jumpa..tapi..
bila bertemu..rasa macam dah 7 tahun kenal..
dan saya akui..saya sentiasa merindui mereka..
kerana..hanya golongan macam mereka yang boleh membimbing saya..

kalau nak jadi budak baik..kena lah dekat dengan orang2 yang solehah kan ??

LOVE NISA' AMPANG <3

GENERASI MUDA PEMANGKIN REVOLUSI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan