I'm Photographer ? let me think.

Assalamu'alaikum and good evening to my friends.
especially to my beloved junior yang dapat result SPM hari ni.
woii..berapa result korang woii ?
buat adik yang disayangi "ewan" moga mendapat result yang diingini.
moga menjadi seseorang yang berjaya di dunia dan di akhirat.
insyaAllah :)

PHOTOGRAPHER.

aku beli canon 1100D waktu sebelum ambil exam SPM 2011.
sebab time tu my " beloved brother " nak kahwin with kak byla :p
so, abah belikan canon 1100D malam sebelum kenduri kat ampang terjadi.
so start daripada situ aku rajin2 jugak la jadi photographer tak bertauliah.
wedding kak nadia, bifday jiran2..
tapi tak kena bayaran..
aku bukan ikhlas..cuma..
mereka  pernah tolong aku..
takkan nak kenakan bayaran kot ? haiihh laaa..
so, hasilnya..tak lah nak memuaskan hati aku..
tapi diorang kata..
" wow ! so beautiful ! "
LOL ! hang menipu aku na ?

aku maybe bukan photographer yang bagus.
tapi aku berusaha ke arah yang lebih baik.
moga Allah permudahkan urusan perjalanan hidup aku.

here some picture :D

 
Abah, Qauwi, Alang, Hannan


sape  ntah.


Kakak Ipar
Isteri Alang.


Hannan Nasratullah Binti Abdul Hanif


Kek Hari Lahir


Bowling Peringkat Asasi


Tidak di edit :D

aku tak pandai guna photoshop.
sapa yang tau tu.
ajarkan aku.
insyaAllah :D
bye ! Assalamu'alaikum

GENERASI MUDA PEMANGKIN REVOLUSI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan