.:: Sahabat Seperjuangan ::.

Assalamu'alaikum.
Alhamdulillah..Allah masih mengurniakan
saya nikmat iman dan islam <3
dan..Allah mengurniakan sahabat seperjuangan
yang terbaik dalam hidup saya <3
dah habis menelaah buku sejarah..
koleksi soalan2 SPM tahun2 lepas :)
yeah ! nampak tak muka blur2 ni..
confirm la tak nampakkan ?? it's ok ;)
kalau setakat menjawab..ok lagi..
tapi kalau menjawab..
then suruh cari muka surat..lagi best la kan ??
hahaha ! thanx along..
saya suka ada kembar athirah sebenarnya =.=
takpe la..ada baiknye..for my SPM..
waaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!! relax je hafizah xD


okeyh2..tukar cerita cepattttt !!
hehehehe..post ni sambungan daripada post yang lepas..
tapi saya dah deleted..hehe.
SAHABAT DIKURNIAKAN OLEH ALLAH KEPADA SAYA..
terima kasih YA ALLAH <3

NURUL ATHIRAH MOHD ANUAR.
saya tak tahu bila saya kenal dia..
mungkin waktu darjah 5..kot..hehehe.
kenangan paling best la kan..
waktu pergi PETROSAINS..
time tu darjah enam..yelahkan..nak UPSR la katakan ;)
second..waktu pergi KL..hehe..
agak rambang mata bila tengok kedai buku..
banyak buku yang best2 beb !!
second time keluar mak dia tak follow..
hehe..mak dia bagi amanah kat saya suruh jaga athirah..
yeyeye..dia seorang yang agak brutal skit..
tak mainla panggil awak2..saya2..kan athirah kan ?
haha..penyabar ?? not bad..senang nak diajak berbincang..
GURU SEJARAH SAYA !
seorang yang sukar marah..tapi kalau dah marah..
habislah..dia buat muka comel dia dah..
suka berjalan2..sahabat ketika susah dan senang..
saya takde rahsia langsung ngan dia kot.
tak kedekut ilmu walaupun dari aliran yang lain
masa balik dari sukan tahunan..dialah bahu saya.
.aku bangga dapat kawan macam kau xD
dia juga seorang reporter yang agak hebat..
hehehe..hanya rahsia kita berdua xD
SANGAT-SANGAT BERSYUKUR DAPAT
 SAHABAT MACAM DIA <3



WAN NUR SYAKIRAH WAN GHAZALI
saya rasa saya kenal dia sejak darjah 4..hehe..kalau tak silap la.
tapi..start rapat sejak darjah enam.
hahahaha..waktu darjah enam..alololo.
memang banyak hal la kan kami buat.
sampai cikgu azmi pun geleng kepala tengok syakirah.
dia kan anak murid kesayangan cikgu azmi :')
banggaaaaaaaaaa kauuuuuu !
hehehehe..saya suka berkawan dengan dia coz..
dia agak kibut sikit berbanding dengan athirah yang cool je.
satu combination yang bagus ! :')
dia juga merupakan reporter yang hebat :)
senang nak diajak berbual.
Allah..dia menjaga hati orang lain berbanding diri sendiri.
takpe..nanti husband kau jaga hati kau eh :D
hehehehe..amin..amin..amin ya Rabb ;)
saya suka mengusik dia..ehem..ehem..ehem..


QURRATUAINIYEH HODARI
yang sorang hamba Allah ni..sahabat saya..
juga merupakan jiran saya ketika didalam kelas.
duduk sebelah menyebelah..
saya simpan rahsia dia..dia simpan rahsia saya.
kenal ngan dia time masuk nasyid sekolah rendah..
huhuhu..Alhamdulillah..walaupun tak serapat mane..
tapi ada hikmah kenapa Allah letakkan dia jadi jiran saya
kat dalam kelas saya..dia ni cepat terasa tau.
ayat yang saya suka dengar dari mulut dia ialah.
BARANG KAU KAN BARANG AKU.
maybe orang akan berfikiran negatif bila baca ayat ni.
tapi..bagi saya..sharing is caring
dia pandai memasak..hehehe.
dia juga bukan jenis yang kedekut.
SAYA BANGGA DAPAT JIRAN 
MACAM AWAK QURRATU !




NOR SYAHIRAH SAMSURI
saya kenal dia sejak form 2..
ni semua pasal sarah la ni.
sarah suka sorang budak lelaki ni.
then..dia kata..kak syira cakap ngan dia.
" dik..abang tu dah ada makwe "
since sarah cerita pasal kak syira..
sejak tulah saya kenal kak syira.
sarah kata muka saya macam kak syira.
Allah..itu rekaan semata-mata xD
mula rapat sejak form 4..
baru lagi jika nak dibandingkan dengan
athirah,syakirah, dan qurratu..
rakan seperjuangan dalam PRS..
tapi tidak KRS..kak syira dia Puteri Islam.
dia agak "lembut" orangnya.
berbanding ngan saya.."lasak"
aha (~.~)..sampai kena puji ouh !
ok dah...tutup cerita..kang dia mengamuk.
SAYA SUKA DENGAR NASIHAT DIA :)
untungla sape dapat kak syira >.<
tak tipu tauuuuuu !

KAK HIDAYAH
kenal dia sejak form 4..
sama macam kak syira jugak.
my senior yang paling cool.
best woo dengar dia baca Al-Quran
untung sape yang jadikan dia wife..auuuwww <3

bersambung xD

GENERASI MUDA PEMANGKIN REVOLUSI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan