.:: Sayang..awak dah nak pergi :'(

Assalamu'alaikum..
Alhamdulillah..Allah masih mengurniakan nikmat iman dan islam.
masih mengurniakan saya nikmat kesihatan tubuh badan.
segala puji bagi Allah..Tuhan seluruh 'alam.
subhanAllah..AllahuAkbar..Astahgfirullah :'(

sedar tak sedar..
masa cepat berlalu..
Ramadhon akan pergi meninggalkan saya..
tahun depan..saya tak tahu..adakah saya masih boleh bertemu dengan Ramadhon ataupun tidak ?
seriously..sedih sangat bila kekasih hati saya..Ramadhon dah nak pergi.
Ramadhon ! nanti tahun depan awak datang lagi kat saya ek ! saya akan menunggu awak..
KALAU SAYA MASIH HIDUP.
terima kasih ya Allah kerana memberi kekuatan kepada aku untuk menghadapi cabaran dalam bulan Ramadhon..menyatukan keluarga..berkat bulan Ramadhon..amin ya Robb <3

semalam..Alhamdulillah..
dapat pergi ke KL dengan kak syira xD
DOMO KUN <3
dah list dah barang yang hendak dibeli..
tetapi..BILA SAMPAI JE KAT TEMPAT TU..TERUS LUPA ;)
bagus tak ?? baguskan3 ????
dah beli kasut..seluar..and DOMO KUN..
terima kasih kak syira..coz bagi saya tudung :)
moga redha Allah mengiringi perjalananmu..amin <3



haaa ! tengah jalan2 kan..tetiba nampak along ! dengan bakal abang ipar dia..
hahaha ! TACKLE " FAMILY DIA" DULU..LEPAS NIKAH..TACKLE " DIA" PULAK KAN ??
KANTOI ! HAHAHA !
saya faham..saya faham..along tak payah bagi tahu..adik dah tahu tauuuu..auuuwww..
sweet betul dengan bakal abang ipar dia.
dah la dua2 pakai jubah.
cehhh..untung la dapat bakal abang ipar yang sekepala.


GENERASI MUDA PEMANGKIN REVOLUSI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan