Genap Setahun :)

Assalamu'alaikum.
Alhamdulillah..Allah masih mengurniakan nikmat iman dan ISLAM bersama kita.
kita juga masih mampu menghirup udara, mengerakkan anggota badan atas Kekuasaan Allah.
THEN, PERLU KE KAU NAK PERMAINKAN HUKUM ALLAH ?
dasartaksedardirilakauni ( sape yang terasa tu..maaf )
tutupcerita :))

tepat pukul 1.00 pagi hari ini.
kakyong memainkan lagu tema lagu Ramadhan terakhir (:

" walau aku tidak bersamamu, 
jangan engkau lupakan diriku,
walau aku tiada di sisi mu,
jangan engkau lupakan namaku "

" andai aku bisa bertemu mu,
dengan senang ku tadah syukur ku "

TAPI SEMUANYA BERMULA DENGAN WALAU DAN ANDAI.
it's probably can't happen.

dah genap setahun awak tinggalkan saya.
maka, selama setahun saya tak jumpa awak.
semuanya hanya tinggal kenangan.
yang takkan luput di ingatan.
ianya tersimpan kemas dalam kabinet hidup saya.
maybe ada pengganti..tapi saya tak kesah yang itu.
kerana saya tahu..bila awak pergi.
Allah pasti mengurniakan insan yang lebih baik dari awak..insyaAllah.
tapi..bak kata awak.." solehah kan diri kita, baru kita akan dapat suami yang soleh "
saya akan ingat kata2 itu (:
terima kasih ya Allah kerana mengurniakan insan seperti dia..xlama..sekejap je.
ya Allah..jangan kau berikan azab kubur kepadanya,
tempat kan lah dia di syurga firdausi..bersama idolanya..Umar Al-Khattab..
amin ya Robb..


kepada rakyat di Palestin.
selamat menyambut hari bermulanya intifadhah kedua.
saya di sini akan menolong anda di sana dengan apa jua cara sekalipun.
INSYAALLAH <3

GENERASI MUDA PEMANGKIN REVOLUSI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan